1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614772 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2692551

Sv: Apropå nånting...
DenRöda: Han verkar inte bry sig så mycket om supportrarna. Vilket han bevisat många gånger, förväntar mig ingen uppföljning på detta. Men det som är intressant är om det står i avtalet att bara Timrå får synas och ingen logga över eller under texten. Förmodligen så gör det inte de. Kanske är det så att det är en icke fråga för styrelsen och dom tycker tröjorna dom har nu är skit snygg och vill inte lägga mer pengar på det.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Tonymontana: Jag förstår inte själva problematiken alls. När Timrå IK är nöjda med att man har klubbens logga (tallarna) på tröjan, men även att Timrå kommun sitter nöjda med att det står just "Timrå" på bröstet. Vad är då problemet? Alla som följer hockeyn i Sverige vet om att tallarna är symbolen för Timrå IK. Varför dra allt till sin spets ännu en gång när svaret redan torde vara mer än givet?

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.