1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2697319

Sv: Silly Season 2024-25
{469}: Razba verkar ju fått en del rolig respons från Finnar med som diggar Jokinen låten. Vilket jag tror är Razbas intentioner från början. Att göra en "fullåt."

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 2024-25
{469}: Självinsikten i Brynäs slår alltid nya höjder.

"Brynäs 23/24
Måste helt klart utan diskussioner vara det bästa lag någonsin i Hockeyallsvenskan.
Gävlar vad bra vi är.
🥰"

Det blir ett mysigt uppvaknande i SHL nästa säsong. Biffona lär ju vara självutnämnda SM guld vinnare inför säsongen som vanligt.

Haha. Som utomstående har man väl mest slagits över hur dålig nivå det varit på slutspelet i HA detta år.

Brynäs hade fått bekänna färg deluxe både mot Timrås lag 20/21 och Modos HA lag 22/23.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.