1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2697473

Sv: Silly Season 2024-25
{469}: Självinsikten i Brynäs slår alltid nya höjder.

"Brynäs 23/24
Måste helt klart utan diskussioner vara det bästa lag någonsin i Hockeyallsvenskan.
Gävlar vad bra vi är.
🥰"

Det blir ett mysigt uppvaknande i SHL nästa säsong. Biffona lär ju vara självutnämnda SM guld vinnare inför säsongen som vanligt.

Haha. Som utomstående har man väl mest slagits över hur dålig nivå det varit på slutspelet i HA detta år.

Brynäs hade fått bekänna färg deluxe både mot Timrås lag 20/21 och Modos HA lag 22/23.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 2024-25
{469}: För att inte snacka coronasäsongen då Modo eller Björklöven och Timrå skulle gått upp men Oink och Leksand blev räddad av gonggongen.

Sv: Silly Season 2024-25
{469}: ja sämsta HA säsongen ever typ. Bara en sån sak som att den jävla sopan Wessner dömmer finalen säger väl allt

Sv: Silly Season 2024-25
{469}: Att Djurgården skulle kunna vända denna matchserie är lägre chans än att Gabon skulle kunna landsätta människor på Mars med en egenbyggd raket.

Sv: Silly Season 2024-25
Så tråkig HA final att jag väljer se Storhamar vs Vålerenga istället

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.