+ 18
Inlägg: 2697473
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 2024-25
{469}: För att inte snacka coronasäsongen då Modo eller Björklöven och Timrå skulle gått upp men Oink och Leksand blev räddad av gonggongen.
+ 6
Sv: Silly Season 2024-25
{469}: ja sämsta HA säsongen ever typ. Bara en sån sak som att den jävla sopan Wessner dömmer finalen säger väl allt
+ 4
Sv: Silly Season 2024-25
{469}: Att Djurgården skulle kunna vända denna matchserie är lägre chans än att Gabon skulle kunna landsätta människor på Mars med en egenbyggd raket.
+ 5
"Brynäs 23/24
Måste helt klart utan diskussioner vara det bästa lag någonsin i Hockeyallsvenskan.
Gävlar vad bra vi är.
🥰"
Det blir ett mysigt uppvaknande i SHL nästa säsong. Biffona lär ju vara självutnämnda SM guld vinnare inför säsongen som vanligt.
Haha. Som utomstående har man väl mest slagits över hur dålig nivå det varit på slutspelet i HA detta år.
Brynäs hade fått bekänna färg deluxe både mot Timrås lag 20/21 och Modos HA lag 22/23.