Inlägg: 2698961
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 2024-25
{10595}: Ruohoma var ju inte en dålig spelare, han var bara dålig i Modo. Han blev avsevärt bättre när han gick till Frölunda. Gulligt att du tycker att Timrå har dålig backar. Ni hade EN (!) back med plusstatistik ifjol. Bernhardt hade sämre +/- än vad han lyckades skrapa ihop i totalpoäng på hela säsongen 😁
+ 12
Sv: Silly Season 2024-25
{10595}: Varför hade Jasek dåliga förutsättningar att leverera i Oskarshamn? Om det är några som har överpresterat och levererat under Filander, så är det ju offensiva spelare. Förutom de 10 sista omgångarna när de försökte tighta till defensiven har de ju spelat typ SHL:s mest offensiva hockey som verkligen har gynnat offensiva spelare.
+ 13
Dansken är jag lite skeptiskt till, men han lär ju alltid vara bättre än Rohoumaa och O'Regan.
Olofsson är också en klar uppgradering. Vet inte varför du ens sågar honom. Olofsson har inte spelat någon AHL.