{10595}: Ruohoma var ju inte en dålig spelare, han var bara dålig i Modo. Han blev avsevärt bättre när han gick till Frölunda. Gulligt att du tycker att Timrå har dålig backar. Ni hade EN (!) back med plusstatistik ifjol. Bernhardt hade sämre +/- än vad han lyckades skrapa ihop i totalpoäng på hela säsongen 😁
+ 12