Saik-Småland: "Tack alla TIMRÅ--FAN !! (Fint skrivit av er)"
Tråkigt att Skellefteå AIK- boken blev tvungen att demoleras men det fanns inget val med tanke på att moderatorn hade gått "full Marlon Brando I Apocalypse Now".
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
"Tack alla TIMRÅ--FAN !! (Fint skrivit av er)"
Tråkigt att Skellefteå AIK- boken blev tvungen att demoleras men det fanns inget val med tanke på att moderatorn hade gått "full Marlon Brando I Apocalypse Now".