Timrå Isstadion: Det var längesen nu, men en gång i tiden fanns ett konto som hette något i stil med yoda marklund denne och ett konto till skrev saker som var så opassande att det inte räckte att stänga av dem, ty en av dem hade på något vis blivit moderator i Skellefteå AIK-boken. Det gick alltså inte att moderera boken utan att moderatorn själv var där och pillade. Till slut fick boken och kontona helt enkelt upphöra.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.