Hallå där timråiter. Hur tror ni det blir med er centersida? Ska någon flyttas in från kanten? Om inte antar jag att Kapanen går som tvåa, men vilka blir då trea och fyra efter att Lundin och Andersson stuckit?
Inlägg: 2718475
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Bob: Givet att Kapanen kommer så tror jag man börjar säsongen så här:
1) Lander
2) Kapanen
3) EP
4) Boyce/Värmhed/Eisenmänger
Efter jul tippar jag att det ser ut såhär:
1) Kapanen
2) EP
3) Lander
4) Eisenmänger
1) Lander
2) Kapanen
3) EP
4) Boyce/Värmhed/Eisenmänger
Efter jul tippar jag att det ser ut såhär:
1) Kapanen
2) EP
3) Lander
4) Eisenmänger
+ 1