+ 1
Inlägg: 2718484
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
{10473}: jag tror väldigt få av oss andra här inne säger emot din center uppställning. För att få igång lite mer diskussion så postar jag följande kedjor:
Hållander - Lander - Wedin
Dahlén - Kapanen - Hartmann?
Pääjärvi - Pettersson - Johansson
Walli - Eisenmenger/Värmhed - Lundmark
Extra Boyce
Hållander - Lander - Wedin
Dahlén - Kapanen - Hartmann?
Pääjärvi - Pettersson - Johansson
Walli - Eisenmenger/Värmhed - Lundmark
Extra Boyce
+ 1
Lander
Kapanen
Pettersson
Eisenmenger/Värmhed