+ 1
Inlägg: 2718512
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
OlliJanne: Jag utgår från formationerna som jag vill se efter jul då alla är varma i kläderna och inspelade i systemet.
Jag vet att det sticker ut lite att sätta OJ i en första kedja, å andra sidan vill jag inte separera Hållander och Wedin, och han passar inte in i en checking line enligt mig.
Dahlén - Kapanen - Johansson (Scoring line)
Hållander - Pettersson - Wedin (Scoring line)
Hartmann/Walli - Lander - Pääjärvi (Checking line)
Värmhed - Eisenmenger- Boyce (Energy line)
Extra Lundmark
Jag vet att det sticker ut lite att sätta OJ i en första kedja, å andra sidan vill jag inte separera Hållander och Wedin, och han passar inte in i en checking line enligt mig.
Dahlén - Kapanen - Johansson (Scoring line)
Hållander - Pettersson - Wedin (Scoring line)
Hartmann/Walli - Lander - Pääjärvi (Checking line)
Värmhed - Eisenmenger- Boyce (Energy line)
Extra Lundmark
+ 5
Sv: Apropå nånting...
OlliJanne: offensivt är det en jäkla habil laguppställning vi har. Hartmann i en andralina är jag jäkligt tveksam på. Han har fått alla chanser i världen. Visst han har ofta varit skadad men tycker inte det finns något i hans spel som antyder att han ska vara högre upp än en tredjelina. Tycker OJ visat tendenser till att kunna axla en större roll, en Per Hallin-junior med en kreativ uppsida. Men för både Hartmann och OJ så blir det en nyckelsäsong. Den ena får kämpa för att signa nytt kontrakt och den andra får kämpa för att visa att han duger i en offensiv formation i SHL.
+ 9
Sv: Apropå nånting...
OlliJanne:
Hur har du tänkt det innan Kapanen och Hartman är tillbaka. Vi måste ta poäng även under den tiden.
Hur har du tänkt det innan Kapanen och Hartman är tillbaka. Vi måste ta poäng även under den tiden.
Hållander - Lander - Wedin
Dahlén - Kapanen - Hartmann?
Pääjärvi - Pettersson - Johansson
Walli - Eisenmenger/Värmhed - Lundmark
Extra Boyce