+ 7
Inlägg: 2719431
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
{469}: Jag hoppas vi slipper uppleva att som ifjol när TIK leder med 2 eller fler kassar helt börjar att försöka försvara ledningen. För att sen sen förlora vi fulltid.
Det är få andra lag som gör/gjorde så.
Skulle tro att detta var en Ante grej?
Det är få andra lag som gör/gjorde så.
Skulle tro att detta var en Ante grej?
+ 2
Nu kändes det som att Jokinen ville få ut nått även av detta träningstillfälle. Något han även nämnt förut. Att spelarna kommer fundera på vad som är fel om det inte är intensitet på träningarna.