+ 2
Inlägg: 2719433
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Meduza: Vet inte om det är just en "Antegrej". Dock så car det för mycket av den varan av tappade föermålsledningar förra säsongen!
Men får vi tro Jokinen så avskyr han ju "styrspel"(Trap)
Så förhoppningsvis är det en del vi slipper se framöver, att det kommer att gasas även vid ledningar.
Men får vi tro Jokinen så avskyr han ju "styrspel"(Trap)
Så förhoppningsvis är det en del vi slipper se framöver, att det kommer att gasas även vid ledningar.
+ 1
Det är få andra lag som gör/gjorde så.
Skulle tro att detta var en Ante grej?