Kommer att krävas oerhört mycket av pojkarna att köra denna typ av hockey på stor rink. Bara att hoppas att denna filosofi även körs i dom yngre leden. Man är ju ändå full av tillförsikt.
Inlägg: 2722351
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
TIK_TIK: Som jag förstått det så har Timrå IK som helhet valt att införliva Ollis spelsystem även nedåt i leden. Vilket jag personligen tycker är bra och nytänkande.
Jag tror dock att det är rimligt att vi ser effekterna först under nästa säsong på riktigt. Och det gäller nog även a-laget.
Jag vill också säga att jag tycler att det är en positiv utveckling runt youtube och Timrå IK just nu.
Jag tror dock att det är rimligt att vi ser effekterna först under nästa säsong på riktigt. Och det gäller nog även a-laget.
Jag vill också säga att jag tycler att det är en positiv utveckling runt youtube och Timrå IK just nu.
+ 19