1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2722354

Sv: Apropå nånting...
TIK_TIK: Som jag förstått det så har Timrå IK som helhet valt att införliva Ollis spelsystem även nedåt i leden. Vilket jag personligen tycker är bra och nytänkande.

Jag tror dock att det är rimligt att vi ser effekterna först under nästa säsong på riktigt. Och det gäller nog även a-laget.

Jag vill också säga att jag tycler att det är en positiv utveckling runt youtube och Timrå IK just nu.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: Du är helt med på banan! :D De har ju snackat rätt mkt om vårt sätt att spela ska vara vårt DNA. Att de andra (j18/j20 etc) ska spela precis som A-laget gör, för att underlätta flyttar mellan lagen.

Det surrades rätt friskt om det på ispremiären och både Martin & Molle lyfte fram det som att det var enkelt att flytta spelare fram och tillbaka mellan lagen.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.