{297}: Precis. Det är också barnsjukdomar i Jokinens spelsystem. Som jag tror kommer justeras ju längre säsongen går och när spelarna har i ryggmärgen hur man skall synka!
{469}: vi får skriva upp det på ”övertaggad”-kontot. Det där tycker jag vi slipade bort efter matcherna mot Vasa men det som blir känsligt med Ollis system är att i SHL så räcker det att göra den där missen en gång så är det mål i röven. Motståndarna är för bra för att inte kontra på det där.
Aja nu kör vi i andra. Tycker det var en bra bortaperiod. Svensson och Pilö ser taggade ut. Näsén gör inte sin bästa period, inte Erixon heller.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.