1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614784 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2732676

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2024-09-21
{469}: vi får skriva upp det på ”övertaggad”-kontot. Det där tycker jag vi slipade bort efter matcherna mot Vasa men det som blir känsligt med Ollis system är att i SHL så räcker det att göra den där missen en gång så är det mål i röven. Motståndarna är för bra för att inte kontra på det där.

Aja nu kör vi i andra. Tycker det var en bra bortaperiod. Svensson och Pilö ser taggade ut. Näsén gör inte sin bästa period, inte Erixon heller.

Svarskommentarer

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2024-09-21
{297}: Utvisning direkt boxplay
Energin inte lika hög från start i 2a. Dahlen slarvar

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2024-09-21
Håller med, Nässén gör en dålig första period. Han kliver upp alldeles för hårt vid målet när de kommer 3-2. Blev en megayta för Luleforwarden att gå på

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.