1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614778 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2733846

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2024-09-21
OlliJanne: Exakt precis så. Och för att förekomma The Great One: Det jag möjligen såg under 1:a perioden var inte en SÅ dramatisk skillnad mot det jag många gånger såg laget prestera under Ante också. Faktum kvarstår så här långt: Vårt så enligt utsago framtunga lag har förtvivlat svårt att "ta betalt" men vår, enligt samma utsago, urusla defensiv håller förvånansvärt och förhållandevis tätt. I 0-2 borta mot Luleå i en premiär är det inte 2:an som är det stora problemet om man säger så....

Svarskommentarer

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2024-09-21
mikenomad: Inte många sittplatser kvar nu. Det luktar kanske utsålt.
Tycker angående detta att det är stor skillnad i år, på hur föreningen jobbar med att få upp intresset.
Stort steg i rätt riktning, enligt mig.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.