1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614784 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2733849

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2024-09-21
mikenomad: Inte många sittplatser kvar nu. Det luktar kanske utsålt.
Tycker angående detta att det är stor skillnad i år, på hur föreningen jobbar med att få upp intresset.
Stort steg i rätt riktning, enligt mig.

Svarskommentarer

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2024-09-21
Kulltorp: ja känns som att organisationen gällande media är mer SHL mässig i år. En utsåld premiär (vilket vi hoppas det blir) är ett litet kvitto på det. Speciellt som vi möter ett "Luleå-light" i form av Örebro. Inte direkt det sexigaste laget man kan få i en hemma premiär direkt. Säga vad man vill om Leksand och Brynäs men de två lagen är ju sådana som säljer biljetter även på borta is. Spelar liksom ingen roll hur många guld Växjö vinner... ingen utom de närmast sörjande (ja om det inte krockar med innebandyn då) vill se dem.

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2024-09-21
Kulltorp: Om jag räknade rätt så är det 70-80 valbara sittplatser kvar

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2024-09-21
Kulltorp: Sant, mycket positivt om vi har utsålt eller närapå i premiären!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.