Joslan00: Timrås största problem (samma som förra året) är att vi är på tok för ineffektiva, man måste skruva upp skyttet, samtliga måste göra det. Därför hade det varit så skönt med Kapanen i laget, han har ett ruggigt skott,
tekarn1968: Timrås största problem (samma som förra året) är att vi är på tok för ineffektiva, man måste skruva upp skyttet, samtliga måste göra det. Därför hade det varit så skönt med Kapanen i laget, han har ett ruggigt skott,
Ja det är just det jag skrivit om här den senaste tiden: Vi behöver Kapanen! Pettersson, Wedin mfl har ju ett rätt bra skott men skjuter bara alibiskott mot Luleå. Hoppas de kan slappna av lite mer i handlederna ikväll för det behövs. Höll hårt i klubben mot Luleå.
3p och vinst är det enda som räknas. Hoppas att Lander kan spela.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.