{469}: Synd att vi får möta lag som Luleå och Färjestad i början av säsongen på bortaplan när vi ska sätta ett nytt spelsystem. Lätt att hamna efter i tabellen rätt fort.
{10473}: Stundtals tycker jag att det ser rätt bra ut. Inledningen var så klart en kalldusch, men sedan tycker jag Timrå jobbar sig in i matchen och spelar jämnt med FBK. Sedan kommer 2-1 efter en markeringsmiss och därefter rasar laget.
Jag vet ärligt talat inte var jag har årets upplaga av Timrå IK.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.