1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614803 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2735605

Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2024-09-26
{10473}: Stundtals tycker jag att det ser rätt bra ut. Inledningen var så klart en kalldusch, men sedan tycker jag Timrå jobbar sig in i matchen och spelar jämnt med FBK. Sedan kommer 2-1 efter en markeringsmiss och därefter rasar laget.

Jag vet ärligt talat inte var jag har årets upplaga av Timrå IK.

Svarskommentarer

Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2024-09-26
Vargher85: Delar din känsla om vart man har det här laget. Ingen jävla aning vart det här ska sluta.

Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2024-09-26
Vargher85: Fbk har ju flyt på 3e målet. Varför har alltid Fbk tur? Både,1aoch andra målen är för enkla. Får stå fria

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.