{469}: Han skulle definitivt höja skickligheten i laget. Vill se lite offensiv nu tack. 3 skott än så länge. Och där visade Johansson att han saknar spelsinne.
FBK är riktigt bra och tunga. Vi får acceptera det också. Frågan är om vi ska ha en plan B när vi möter ett lag som är för bra för att vi ska kunna spela enligt plan A?
Förutom Hållanders första 10-15 minuter är det ingen som sticker ut positivt. Ingen speciell syndabock heller utan vi är som lag ett nummer för liten.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.