1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614774 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2735730

Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2024-09-26
FBK är riktigt bra och tunga. Vi får acceptera det också. Frågan är om vi ska ha en plan B när vi möter ett lag som är för bra för att vi ska kunna spela enligt plan A?

Förutom Hållanders första 10-15 minuter är det ingen som sticker ut positivt.
Ingen speciell syndabock heller utan vi är som lag ett nummer för liten.

Svarskommentarer

Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2024-09-26
Funkar så där den där in your face hockeyn. Ser mer ut son in your ass...

Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2024-09-26
sargad: stundtals ser de ut som att FBK möter motstånd från div 2. Fruktansvärt å se

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.