1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614852 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2736522

Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2024-09-26
{469}: Ja, en favorit hos ante var han garanterat. Tim skulle passa perfekt typ i tyska ligan, spela där typ 2-3 år, tjäna pengar, sen lägga av. Tycker inte han har det där drivet längre

Svarskommentarer

Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2024-09-26
Tonymontana: Instämmer. Vore ju en dröm om vi kunde hitta en lösning att få bort Erixon och få in en riktigt bra back istället med tungt skott, målsinne och bra defensiv. Bör gå att lösa när Kapanen anslutit. Att hitta något bra är väl däremot inte så lätt. Hade velat ha Paigin tillbaka ryssen ni vet, men det går ju tyvärr inte.

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer