Plexit: Utlåningen sträcker sig över 6 veckor. Enligt tidigare meriter är han vassare än våra juniorer. Detta är ett billigt sätt att täcka upp för skador under en kortare tid. Jag tror nog Rönnelöw får sina chanser ändå så jag ser inget problem med denna lösning.
OlliJanne: Min tanke är mer att vi tar bort 6veckor av erfarenhet o chans att växa med uppgiften . Sen när skadeläget lättar tror jag att chanserna blir obetydliga för istid, tyvärr.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Jag tror nog Rönnelöw får sina chanser ändå så jag ser inget problem med denna lösning.