Tom Topp: Det är sant, vilket iofs inte gör den andra diskussionen ointressant. Rätt ska vara rätt. Jag minns att Rögle fick ett par sparkmål godkända mot oss när vi spelade borta i Ängelholm - det måste har varit mellan 15-20 år sedan nu. Sedan dess har jag väl egentligen tyckt att det är lika bra att antingen diskvalificera mål via skridskon helt, eller att släppa allt fritt, då bedömningarna landar litegrann i godtycke.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...