+ 1
Inlägg: 2777178
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Linköping HC 2024-11-26
Ett haveri... En fullständig krasch.
Det enda intressanta är att se hur ledarna och spelarna hanterar det här scenariot.
Shit happens. Timrå kan bättre. DET VET VI. Jag glömmer det här. Vad fan ska jag annars göra?
Köper lite nya TIK-prylar i shoppen som julklappar.
Ger aldrig upp!
In Olli och Timrå I trust. Fortfarande.
Det enda intressanta är att se hur ledarna och spelarna hanterar det här scenariot.
Shit happens. Timrå kan bättre. DET VET VI. Jag glömmer det här. Vad fan ska jag annars göra?
Köper lite nya TIK-prylar i shoppen som julklappar.
Ger aldrig upp!
In Olli och Timrå I trust. Fortfarande.
+ 5
Sv: Timrå IK - Linköping HC 2024-11-26
Zäta75: om vi vinner fem raka och sen torskar katastrofalt mot LHC så är det ändå taget tycker jag. Fem vinster och sen en förnedring mot LHC, det får man tugga i sig. Sen om vi skulle få dom i ett play in, ja då är det ju bara att lämna WO 😂
Sv: Timrå IK - Linköping HC 2024-11-26
Zäta75: Dags att visa lite hjärta i sista nu. Vi kommer inte vinna matchen, men ta igen lite målskillnad i allafall.
+ 3
Burop av publiken nu. Spelarna skall skämmas!