1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614784 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2777213

Sv: Timrå IK - Linköping HC 2024-11-26
Ett haveri... En fullständig krasch.

Det enda intressanta är att se hur ledarna och spelarna hanterar det här scenariot.

Shit happens. Timrå kan bättre. DET VET VI. Jag glömmer det här. Vad fan ska jag annars göra?

Köper lite nya TIK-prylar i shoppen som julklappar.

Ger aldrig upp!

In Olli och Timrå I trust. Fortfarande.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Linköping HC 2024-11-26
Smokey: Ett haveri händer väl alla någon gång per säsong. Problemet är snarare att det inte såg ett dugg bättre nu mot vare sig Rögle eller Malmö. Spelet hackar och varken försvar eller anfall fungerar. Ingen sticker ut, möjligen med undantag för Lander. Dags att återgå till grunderna här för nu är det fan varken hackat eller malet.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.