1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614778 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2777327

Sv: Timrå IK - Linköping HC 2024-11-26
Villervalla: blev tvungen att gå efter andra.. det är sånna här insatser (eller icke insatser) som får de tveksamma att inte betala 250spänn nånting för att gå på hemmamatcherna .
Såhär får det aldrig se ut igen.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Linköping HC 2024-11-26
Bar vår match somm stick ut lik vanligtvis Modo å HV gör....
Har OK kommi hem än?
Totalt osynlig....
Ell ä dä bar teka han ska gör?,
Int ett rätt för nån av vår ikväll!

Sv: Timrå IK - Linköping HC 2024-11-26
Karlsson74: Åkte också hem, jävla plattmatch med likgiltiga spelare. Ren jäkla tur att det var halva priset. Nästa match lär dom ju ha gratis för hur de uppträder idag. De bör skämmas för den här insatsen.

Sv: Timrå IK - Linköping HC 2024-11-26
Bra att domarna tog bort den utvisningen. Helt rätt. Huvudet slår i glaset efter kropp mot kropp. Lundmark gled dessutom in i själva tacklingen. Och höll skridskorna på isen.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.