EXPLORERSMÅLAND: Jag tycker synd om publiken som betalat för att få se detta, jag hade tur som måste jobba inatt. Sedan tycker jag att laget unisont, spelare och ledare får ut och ber om förlåtelse. Det är fan skamligt
Villervalla: Ja fyfan, den här matchen ska inte förlåtas. Förlora gör alla lag, men ingenting är ok här. Kapanen har ännu inte producerat, målvaktsbytet sker 3 mål försent, stjärnspelarna är på semester. Jag förväntar mig en Jokinen som vrålar så hjälmarna far av huvudet på spelarna efter 1-3 men ser en väldigt deppig finsk grabb stå med händerna i fickorna istället. Ingen respekt för laget, fansen, emblemet. ingen kravställning. Ibland förlorar man, men man ska göra allt för att vinna. Inte bara acceptera det och bli såhär ollade i strupen av LHC. Helt besudlade. Kräver så mycket mer lagkontroll från Jokinen, som drömmer om att träna i NHL. lol.
Villervalla: blev tvungen att gå efter andra.. det är sånna här insatser (eller icke insatser) som får de tveksamma att inte betala 250spänn nånting för att gå på hemmamatcherna . Såhär får det aldrig se ut igen.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.