1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614782 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2777370

Sv: Timrå IK - Linköping HC 2024-11-26
Villervalla: Ja fyfan, den här matchen ska inte förlåtas. Förlora gör alla lag, men ingenting är ok här. Kapanen har ännu inte producerat, målvaktsbytet sker 3 mål försent, stjärnspelarna är på semester. Jag förväntar mig en Jokinen som vrålar så hjälmarna far av huvudet på spelarna efter 1-3 men ser en väldigt deppig finsk grabb stå med händerna i fickorna istället. Ingen respekt för laget, fansen, emblemet. ingen kravställning. Ibland förlorar man, men man ska göra allt för att vinna. Inte bara acceptera det och bli såhär ollade i strupen av LHC. Helt besudlade. Kräver så mycket mer lagkontroll från Jokinen, som drömmer om att träna i NHL. lol.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.