{469}: Ja och det är väl en återgång till de tiderna nu. Men vem vet, andra kanske tar vid och drar igång igen. Men som nån här skrev tidigare idag, igår tystades "horunge"-skriken effektivt av ett antal "vän av ordning"-farbröder som med pondus och ilsken framtoning skrek "HÅLL KÄFTEN" upprepade gånger. Så det borde glädja insändarskribenter och andra. Igår minskade risken att barn på läktaren skulle utsättas för ordval som kan påverka dem menligt, prägla dem för livet
+ 3