+ 21
Inlägg: 2778216
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
{7426}: Nä och jag håller med. Om det inte framgick. Däremot uttalar jag mig inte om den enskilda händelsen eftersom jag har noll insyn. Har inte ens X. Jag beskriver bara mina reflektioner av VS före matchen mot er och efter
+ 2
Vad är de för jävla syn? Vilken som helt kan klicka hem andras souvenirer och härja jävel på stan. Oavsett klubbmärke i hjärtat ska vi värna om supporterkulturer och SHL ska inte få mörda den mer.
Det som händer på arenan - Bestraffa.
Det som händer utanför arenan. - Rättsväsendet.
Enkel matematik.
Om du, Nomaden, hamnar i slagsmål på krogen blir du per automatik avstängd i bastun då, för att du håller på Timrå?