{7426}: Nä och jag håller med. Om det inte framgick. Däremot uttalar jag mig inte om den enskilda händelsen eftersom jag har noll insyn. Har inte ens X. Jag beskriver bara mina reflektioner av VS före matchen mot er och efter
mikenomad: Förstår det. Det blev dig jag tryckte på kommentera på - Därav blev du med i inlägget. Blir så förbannad när folk straffas till höger o vänster. Klackarna är det bästa vi har i svensk ishockey.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.