JonteD: matcherna mot Växjö, Skellefteå och Luleå ikväll visar nivån den här truppen besitter. Gissar att vi "neggorunkare" bara vill se dessa insatser liiiite mer ofta men oavsett vilket kommer vi fira jul som ett topp 6 lag. Bästa julklappen i min värld!
+ 5