1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614786 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2785614

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-12-07
JonteD: matcherna mot Växjö, Skellefteå och Luleå ikväll visar nivån den här truppen besitter. Gissar att vi "neggorunkare" bara vill se dessa insatser liiiite mer ofta men oavsett vilket kommer vi fira jul som ett topp 6 lag. Bästa julklappen i min värld!

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-12-07
OlliJanne: Jag tror bara att statistik är en av parametrarna när man siar om förväntade prestationer sett till det som varit. Jag vidhåller att det här laget håller toppklass spelare för spelare mer eller mindre så när spelsystem klickar ja då kliver individer fram. Eller tvärtom. Sen kommer såklart matcher som 1-6 mot LHC när inget klickar. De kommer dock garanterat vara undantag. Och jävlar i min låda när b å d e spelsystem och individuella prestationer klickar, då ser det satana i mig bra ut

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.