1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614791 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2785609

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-12-07
mikenomad: En sak som är jävligt säker är att om laget spelar så här jäävliiiigt bra då ska vi vara med o irritera i slutändan av denna serie va så säker för om man har ett hockey öga då ser man hur mkt grabbsen brinner bitvis för att ta oss ännu högre höjder i vår men dom behöver att tända till som dom gjorde ikväll!!🇺🇿🤣

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-12-07
JonteD: matcherna mot Växjö, Skellefteå och Luleå ikväll visar nivån den här truppen besitter. Gissar att vi "neggorunkare" bara vill se dessa insatser liiiite mer ofta men oavsett vilket kommer vi fira jul som ett topp 6 lag. Bästa julklappen i min värld!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.