1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614832 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2785615

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-12-07
Henrik_Tikare: HAHAHAHA Bromé och Shinimin…

- det så konstigt att det letas efter filmningar efter att JAG får en lätt klapp på låret och ligger kvar och kvider och haltar av isen… media och publik borde fokusera på helt andra saker! Om vi vill var Hollywood-princessor så får vi det! Skådespel är ett hårt spel! Alla klagar på mig då!

-övriga Hockey-Sverige: -fan vad skönt när hockeyn spelas utan fuskare! Vilket flyt det blir!

Han rövkör bilden av ishockeyspelare och tycker det är fel när någon är kritisk…

Bromé kommer bli en jättebra domare en vacker dag!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.