Inlägg: 2785575
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-12-07
Henrik_Tikare: HAHAHAHA Bromé och Shinimin…
- det så konstigt att det letas efter filmningar efter att JAG får en lätt klapp på låret och ligger kvar och kvider och haltar av isen… media och publik borde fokusera på helt andra saker! Om vi vill var Hollywood-princessor så får vi det! Skådespel är ett hårt spel! Alla klagar på mig då!
-övriga Hockey-Sverige: -fan vad skönt när hockeyn spelas utan fuskare! Vilket flyt det blir!
Han rövkör bilden av ishockeyspelare och tycker det är fel när någon är kritisk…
Bromé kommer bli en jättebra domare en vacker dag!
- det så konstigt att det letas efter filmningar efter att JAG får en lätt klapp på låret och ligger kvar och kvider och haltar av isen… media och publik borde fokusera på helt andra saker! Om vi vill var Hollywood-princessor så får vi det! Skådespel är ett hårt spel! Alla klagar på mig då!
-övriga Hockey-Sverige: -fan vad skönt när hockeyn spelas utan fuskare! Vilket flyt det blir!
Han rövkör bilden av ishockeyspelare och tycker det är fel när någon är kritisk…
Bromé kommer bli en jättebra domare en vacker dag!
+ 9
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-12-07
Henrik_Tikare: Seså, nu skrämmer vi grin-Matte igen så han kan gråta ut i media
+ 17
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-12-07
Henrik_Tikare: Inte nog med att han filmar och beter sig, han ljuger också!
+ 11
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-12-07
Henrik_Tikare: självklart svarar han så! Det var en helt korrekt utvisning nere i Örebro också, enligt Mr Hollywood!
+ 1

Från NSD
Slår tillbaka mot anklagelserna: "Vill hitta filmningar överallt"
Mathias Bromé fick ett slag mot sitt knä och ramlade.
Det fick en ny diskussion om filmningar att ta fart – men Luleåforwarden menar att det inte stämmer alls.
– Man vill hitta filmningar överallt. Det är klart att det inte ska filmas i hockey, men i den här situationen slår han mig, säger han.