+ 2
Inlägg: 2799460
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
OlliJanne: Får väl hoppas att Elias börjar hitta tillbaka till sitt spel till att börja med men tydligen är det spänt mellan han och Miller och Toccet är väl mer så att säga Miller friendly så skulle det vara så att man tittar på nån trade så är väl i så fall då Elias närmare.
Har ju spekulerats lite om Islanders för då Elias och Brock Nelson och Noah Dobson nämns där i utbyte bl.a. Sen om Islanders skulle ta över hela lönen vete sjutton men det är ju en annan sak.
Men får verkligen hoppas Elias börjar komma igång och hitta glädjen i spelet. Är ju ett tungt lass och axla ett så stort kontrakt som ca 11,5 mille/år och blir ju en press naturligtvis utifrån det.
Men skulle det bli Islanders (även om jag inte tror det) så skulle jag inte säga nej och att han då får återförenas med Horvat.
Har ju spekulerats lite om Islanders för då Elias och Brock Nelson och Noah Dobson nämns där i utbyte bl.a. Sen om Islanders skulle ta över hela lönen vete sjutton men det är ju en annan sak.
Men får verkligen hoppas Elias börjar komma igång och hitta glädjen i spelet. Är ju ett tungt lass och axla ett så stort kontrakt som ca 11,5 mille/år och blir ju en press naturligtvis utifrån det.
Men skulle det bli Islanders (även om jag inte tror det) så skulle jag inte säga nej och att han då får återförenas med Horvat.
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
Många här är väldigt inne ”Släpp, glöm, gå vidare.”
Släppa och gå vidare, visst.
Men här ska fan inte glömmas något. Tvärtom.
Styrelsen är framröstad av medlemmarna, inte av sponsorer och företag.
Men just nu har vi en förening som inte styrs av medlemmarna, utan av sponsorer.
Vill vi ha det så?
Sug på den frågan till årsmötet.
Släppa och gå vidare, visst.
Men här ska fan inte glömmas något. Tvärtom.
Styrelsen är framröstad av medlemmarna, inte av sponsorer och företag.
Men just nu har vi en förening som inte styrs av medlemmarna, utan av sponsorer.
Vill vi ha det så?
Sug på den frågan till årsmötet.
+ 4
Islanders var visst sugna på EP och Bo Horvat har ju spelat med EP tidigare.
Sedan har väl Vancouver tackat nej till Rangers angående en trade på Miller mot Zibanejad