1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614786 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2799480

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
OlliJanne: Får väl hoppas att Elias börjar hitta tillbaka till sitt spel till att börja med men tydligen är det spänt mellan han och Miller och Toccet är väl mer så att säga Miller friendly så skulle det vara så att man tittar på nån trade så är väl i så fall då Elias närmare.

Har ju spekulerats lite om Islanders för då Elias och Brock Nelson och Noah Dobson nämns där i utbyte bl.a. Sen om Islanders skulle ta över hela lönen vete sjutton men det är ju en annan sak.

Men får verkligen hoppas Elias börjar komma igång och hitta glädjen i spelet. Är ju ett tungt lass och axla ett så stort kontrakt som ca 11,5 mille/år och blir ju en press naturligtvis utifrån det.

Men skulle det bli Islanders (även om jag inte tror det) så skulle jag inte säga nej och att han då får återförenas med Horvat.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.