+ 3
Inlägg: 2814206
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Lomond: Låt dem gröna röstas rejält och sedan kokas till sumpen är smaklös!
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Lomond: Wedda i en fjärdelina för ju tankarna till säsongen 18/19(som i det stora hela vara totalt miserabel) där han initalt spelade med Bojjan och Berglund, fick sitt genombrott och var helt jävla orimligt bra.
Så varför inte en nystart på karriären ikväll i fjärdelinan?
Så varför inte en nystart på karriären ikväll i fjärdelinan?
+ 5
Rätt va det är så får Wedda till det och vi vet ju vad han kan göra med sin skridskoåkning o sina vändningar och har ju även ett bra skott.
Och tysken har ju inte alls några såna kvalitéer som Wedda så att spela han för Wedda skulle vara väldigt konstigt.
Nä nu sätter vi kaffemakarna på plats ikväll!💪