+ 5
Inlägg: 2814208
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Håkkybåkky: Absolut. Har inget problem med att Wedda spelar i en 4:e kedja! Tycker dock det vore bortkastat att använda Wedda ens en sekund som 13;e forward!
+ 2
Så varför inte en nystart på karriären ikväll i fjärdelinan?