1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2815800

Sv: Apropå nånting...
{469}: Angående annat, så läser jag att Miller fick dra från Vancouver och att EP40 fortsatt sitter löst om han inte kommer producera framöver.

Själv tycker jag bara att det är sandlådenivå av grabbarna, ja om nu det inte är att nån av dem typ vänsterpsasslats med respektives brud.(Vilket det sannolikt inte är)

Grabbarna har sjuka löner och är ruskigt överbetalda sett till vad de har för jobb, skule kunna säga privilegierade. Sen beter de sig som småbarn och förstör för hela gruppen. Istället för att svälja stoltheten och vara proffsig.
Lite besviken på EP40 i detta fallet.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
{469}: Instämmer. Man undrar ju vad det är som gör att dom bråkat som småbarn. Är det nåt som har att göra med att nån vänsterprasslat så kan jag förstå… annars känns det väldigt barnsligt.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.