1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2815858

Sv: Apropå nånting...
{469}: Instämmer. Man undrar ju vad det är som gör att dom bråkat som småbarn. Är det nåt som har att göra med att nån vänsterprasslat så kan jag förstå… annars känns det väldigt barnsligt.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Olli Hahl: EP40 är ju dock välkommen till att komma hem till Timrå och ta nya tag. 😎

Sv: Apropå nånting...
Olli Hahl: Skulle faktiskt bara tippa på att det är sportsligt, kanske att de ställt krav och gett varandra kritik eller nått. Varav de inte kunnat ta det. EP40 har ju haft en historik av att gå ner sig mentalt när det inte stämmer i spelet på isen.
Alternativt personligheter som krockar.

Men det har ju och kommer alltid vara så att det finns spelare i trupper som inte umgås privat. Men när man kommer till hallen så måste allt sånt vara bortblåst.
Då får man vara proffsig och se till lagets bästa.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.