1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614777 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2816299

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2025-02-01
Lulessss: Jo. Men vi blev bestulna på ett gäng uteblivna PPn i Luleå senast med. Den matchen hade ju kunnat sluta annorlunda med om domarn blåst. Domarnivån är kass i SHL.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2025-02-01
{469}: Är ganska orolig. Kommer vi klara att ta oss ur den här svackan? Har Jokinen nån självinsikt? Kan han sätta sig på bänken i omklädningsrummet och låta laget dra en hårtork över vad som måste förbättras?

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2025-02-01
Ä dä domarn fel att vi förlort ikväll??
Vakna för fan JJ släpp in 4 mål på 16 skott å vi kann int gör mål i PP..
VI Ä SÅ JÄVLAS SÄMST NU MENN VI KOMM IGEN SENN HOPP JA!!!
Nu ä dä dags unner uppehålle å funder på vad somm vi gör fel!!

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2025-02-01
Men töm bara ut det sista ni har nu! Finns ingen anledning att lägga några fingrar emellan

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.