{469}: Är ganska orolig. Kommer vi klara att ta oss ur den här svackan? Har Jokinen nån självinsikt? Kan han sätta sig på bänken i omklädningsrummet och låta laget dra en hårtork över vad som måste förbättras?
{469}: Det slutar på 10 raka förluster om detta fortsätter mest troligt och missat slutspel. Det är KRIS i Timrå och inget annat!
Något måste nu göras. Juel 1a målvakt. Kanske inte träna lika hårt. Hoppas Jokinen inte tappat omklädnimgsrummet. Det vire så tråkigt kataatrof. Vet inte vad mer man kan göra faktiskt. Ändra kedjor hela tiden verkar inte fungera iaf. Inte det som det hänger på.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.