1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614758 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2816323

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2025-02-01
{469}: om laget vet det så borde dom väl bara göra det eller? Ollis främsta budskap från start var att våga vara kreativ och göra misstag..

Ante blev förbannad på OJ för han stylade in ett mål.

Kan vi börja inse att det är våra spelare som är för bekväma och det kvittar om det är freddan, ante eller olli som står i båset?

Enda jag ogillar med Olli är att han envisas med att sätta in JJ men det gjorde föregående tränare med

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2025-02-01
Erre92: Ollis ”budskap”? Han bara snurrar tombolan och kastar ut några stora ord. ”Try harder”. ”defend better”. Har inte hört en enda ambitiös analys från honom eller spelidé förutom att checka högt (som precis alla gör).

Har tappat precis allt förtroende för den kepsen till coach. Absolut noll finess, under mina 25 år som jag följt Timrå har jag inte sett en mer passiv coach.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.