+ 16
Inlägg: 2828123
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2025-02-25
mikenomad: Det kan gå hur som helst i ett slutspel. Vi kan säkerligen ryka i kvarten redan.
Men man måste stanna upp och njuta lite med. Sån hockey vi spelar nu, måste vi gå tillbaks till Lill Kentas dagar för att ens vara i närheten av på denna nivå.
ÄLSKAR att vi bara kör på hemmais med!
Laget vi möter i kvarten skall minsann få kämpa om det i allafall!
Men man måste stanna upp och njuta lite med. Sån hockey vi spelar nu, måste vi gå tillbaks till Lill Kentas dagar för att ens vara i närheten av på denna nivå.
ÄLSKAR att vi bara kör på hemmais med!
Laget vi möter i kvarten skall minsann få kämpa om det i allafall!
+ 15
Det är lätt att vara Timråit ❤️🤍