1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614834 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2828123

Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2025-02-25
Det var då en välsignelse att Walli fick misshandlas ett år i six finger county så att han kunde landa i vilken roll han har i ett SHL-lag. Fy fan vad komplett Timrå IK är nu! Från tränare till brunkare. F.n. köper a l l a sin roll

Det är lätt att vara Timråit ❤️🤍

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2025-02-25
mikenomad: Det kan gå hur som helst i ett slutspel. Vi kan säkerligen ryka i kvarten redan.

Men man måste stanna upp och njuta lite med. Sån hockey vi spelar nu, måste vi gå tillbaks till Lill Kentas dagar för att ens vara i närheten av på denna nivå.

ÄLSKAR att vi bara kör på hemmais med!

Laget vi möter i kvarten skall minsann få kämpa om det i allafall!

Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2025-02-25
mikenomad: Grattis Olli

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.