mikenomad: Det kan gå hur som helst i ett slutspel. Vi kan säkerligen ryka i kvarten redan.
Men man måste stanna upp och njuta lite med. Sån hockey vi spelar nu, måste vi gå tillbaks till Lill Kentas dagar för att ens vara i närheten av på denna nivå.
ÄLSKAR att vi bara kör på hemmais med!
Laget vi möter i kvarten skall minsann få kämpa om det i allafall!
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Men man måste stanna upp och njuta lite med. Sån hockey vi spelar nu, måste vi gå tillbaks till Lill Kentas dagar för att ens vara i närheten av på denna nivå.
ÄLSKAR att vi bara kör på hemmais med!
Laget vi möter i kvarten skall minsann få kämpa om det i allafall!