{469}: sedan är det inte bara Timrå som tappar sina bästa, det kommer vara samma för i princip alla andra! Men redan nu tycker jag att man kan se en strategi från KK och Jokinen. Det ska vara unga lovande och utvecklingsbara spelare!
+ 4